måndag 15 september 2008

Mera bröllop

Har varit rätt fullt upp med arbete ett tag. Min kollega har gatt pa semester sa jag har fatt det mesta i knäet. I helgen var det bröllop igen. Blev en resa pa 120 mil med forden sa nu har man hunnit gasa en bit med den i alla fall.
Släkten verkar oändligt stor kan det tyckas. Har hälsat pa kusiner, fastrar och farbröder till Ana som jag inte vetat om tidigare. Cirka 270 pers pa tillstallningen sa det var ratt bra fest. Ska forsoka hinna satta mig ner och skicka upp lite foton nagon dag framover.

Noteringar: Varför fick man en känsla av att 70 % av dom som blaste förbi en med en jäkla fart pa motorvägen körde BMW?

3 kommentarer:

Anonym sa...

Spanska släkt! De få gångerna jag har varit på brölöp/begravning inom släkten har jag fått träffa folk varken jag eller mina föräldrar visste existerar, ibland har man till och med insett att någon som man trodde hade dött var "alive and kicking".

Linder sa...

Att göra ett släktträd skulle vara ett jobb pa ett ar minst :)

Carlos sa...

Jo, det skulle vara mer en djungel än bara ett träd. Ursäkta GBGs humorn...