tisdag 2 september 2008

Working class hero

Jahapp, da har man borjat arbeta da.
Sitter pa jobbet under lunchen med ett tangentbord utan svenska tecken.
Bilen har tagit mig hit och tillbaks igar och i alla fall hit idag. Allt gott med andra ord.
Sa ska man borja komma in i det har systemet. Kanns lite ovant med nytt jobb och ny kultur men nog fan far man lara sig nat i alla fall. Vagen N1 som jag tar for att ta mig till Aduna (17 kilometer fran San Sebastian) ar ratt ordentligt trafikerad. Bara att vanta tills man far aka den vagen i sporegn och lastbilar och spansk stress. Som upplagt for incidenter.

3 kommentarer:

Carlos sa...

Tranquilo joder! No te estreses, tomatelo con calma! :-)

Linder sa...

Jag tar det lugnt i trafiken, inte spanjorerna :)

Lisette sa...

Du har blivit utmanad. Kika in på min blog!