onsdag 24 september 2008

Utmaning

Har blivit utmanad av Pyret att svara på några frågor på bloggen. Här kommer de något försenade svaren.

Fem saker som finns på din att-göra-lista?
1. Träna.
2. Packa upp lådorna som följde med från Sverige.
3. Göra första resan till Pyrenéerna.
4. Surfa mer så jag får kontroll på brädelendet.
5. Börja klättra igen.


Vad gjorde du för tio år sedan?
10 år sedan vid den här tiden på året var jag arbetslös innan jag började att jobba i januari. Tidigare under året hade jag just avslutat mina ingenjörsstudier och under våren studerade jag en kurs i skapande musik pa universitetet.


Ställen du bott på?
Fjällsjönäs (Sorsele), Lycksele, Arvidsjaur, Umeå och San Sebastian


Fem saker du skulle göra om du var miljardär?
1. Starta något kul projekt, vet inte riktigt vad ännu. Energi och miljö låter intressant.
2. Resa runt en sväng
3. Göra en insättning till CSN så man blir av med dom.
4. Göra en stor insats i föräldrahemmet. Finns alltid saker att fixa med där.
5. Köpa marken kring Offerhällan i Åsele.

2 kommentarer:

Pär sa...

Punkt 5 och Punkt 5 ligger på min lista också!

Linder sa...

Klättra får du gärna komma igång med, men Offerhällan ska jag ha :)